Hoe maak ik de juiste marketing budget en wat komt er allemaal in voor?

Een marketing budget maken waar je uitrekent wat de eventuele inkomsten en uitgaven zullen zijn van de promotiemiddelen die je inzet voor musicals of een budget maken voor de musical zelf die je bijvoorbeeld naar Nederland wilt halen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat klinkt als een marketingplan wat je wilt maken. Antwoord is breed en de indeling van zo'n plan loopt uiteen in de verschillende bronnen.

Ik raad je aan om de boeken te kopen of lenen (bij de bibliotheek) die ook voor marketingstudies worden gebruikt zoals commerciële economie. Misschien ken je mensen in de omgeving die dit studeren of hebben gestudeerd want de studie komt veel voor. Ze kunnen je tips geven of boeken.

Wat je ook kan proberen is een format vragen of kopen voor een marketingplan bij de kvk.