Niet per definitie, het kan best zijn dat je er voor moet betalen met bijvoorbeeld een korting of achteraf als het product bevalt. Mag hopen dat je de voorwaarden erbij krijgt die bij de pilot horen en dat er ook van jou verwacht wordt dat je op een gegeven moment je mening geeft.
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoeft niet, kan wel. Hangt helemaal van de pilot af. Dus: gewoon even vragen of 't gratis is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de meeste gevallen niet. Als iets gratis is, is het gesubsidieerd, maar geen bedrijf kan iets gratis aanbieden. Je krijgt meestal een goede korting en in ruil voor je feedback. Maar is net afhankelijk wat het product of de dienst is.