Wat is een redelijke vergoeding voor het gebruik van mijn auto?

Ik werk in een winkel en nu wil mijn werkgever dat ik ook bestellingen ga bezorgen en daarvoor mijn eigen auto gebruik. Wat voor vergoeding kan ik hiervoor vragen? Hoeveel?

Weet jij het antwoord?

/2500

19 cent de KM . Meer valt er niet van te maken :(. ( Vraag of je zijn auto mag gebruiken ) :) . Je moet ook een sluitende administratie voeren . Dus van pc naar pc anders kan je een naheffing krijgen . Dus dat het totale bedrag als loon wordt gezien .

Je mag € 0,19 / km belastingvrij ontvangen. Het meerdere boven 19 cent moet je bij je inkomen optellen. en is belast. Een redelijk vergoeding zou zijn bv gestaffeld: 1 - 10000 km € 0,41 / km 10001 - 15000 € 0,38 /km 15001 - 25000 € 0,37 /km kosten van auto, afschrijving, onderhoud, belasting, verzekering etc zijn dan allemaal voor jou, en je krijgt een redelijke vergoeding voor je km. Ik lees in de andere antwoorden en reacties een hoop negatieve adviezen, maar ik rij al jaren op deze basis, en het maakt je eigen privé kilometers een stuk goedkoper.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100