Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik, nadat ik in minder dan 6 maanden ben vertrokken, weer aan de slag bij Jumbo?

Ik heb twee maanden geleden ontslag genomen bij een bepaalde Jumbo, en nu kan ik er weer aan de slag, maar bij een andere vestiging. Ik ben gevraagd of ik in de laatste 6 maanden voor een Jumbo gewerkt heb toen ik mijn gegevens moest invullen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als er sinds je laatste contract minder dan 6 maanden verstreken zijn, wordt je nieuwe contract 'opgeteld' bij je vorige contracten en geldt de regel dat Jumdo je een vast contract moet aanbieden als er 2 jaar of 3 tijdelijke contracten zijn verstreken. Daarom controleren ze dat tevoren, zodat ze weten hoe lang ze je opnieuw in dienst kunnen nemen zonder aan een vast contract vast te zitten.

Toegevoegd na 11 minuten:
Concreet: ja, je kunt dus een nieuw contract krijgen, maar Jumbo zal vermoedelijk wel oppassen dat je totale duur de 2 jaar of 3 contracten niet overschrijdt (tenzij ze 'toekomst' in je zien en jij interesse hebt om te blijven)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Aangezien de meeste jumbo's franchise zijn en dus op zich zelf staande bedrijven maakt dat niks uit met je contracten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding