Google en facebook zijn machtige middelen in dit verband; daarmee kan een nieuwe werkgever verrassend veel over jou te weten komen.
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Moet je er wel opstaan.
tinus1969
8 jaar geleden
@ronron12 of iemand anders moet je er op zetten. Wie op mijn naam googlet, komt bv een uitslag van een hardloopwedstrijd tegen. Heeft de organisatie online gezet. Overigens heb ik die wedstrijd niet gelopen, maar een naamgenoot van mij. Dit slechts als voorbeeld, er staat meer online dan je denkt.