Wat zijn de gemiddelde opbrengsten van een krantenwijk (AD of Haagse Courant) in de ochtend of de avond?

Ik heb dit geprobeerd op te vragen maar kom niet veel verder. Wat levert dit mij op maar ook bv media expres bezorgen of Streekblad.

8 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/Krantenbezorger vind je de onderstaande informatie over de beloning van een krantenbezorger:

"Arbeidsvoorwaarden krantenbezorger

Het salaris van een krantenbezorger hangt over het algemeen af van de grootte van de wijk en het aantal kranten dat hij moet bezorgen. Het netto loon ligt over het algemeen tussen de €80,00 en €150,00 per maand. Dit kan oplopen als de bezorger meer wijken op zich neemt of meer kranten moet bezorgen.".

(Helaas is mij onbekend hoe oud deze gegevens zijn.)

Wat jij dus precies zal verdienen, is niet aan te geven. Ik raad je aan hierover bij de werkgever(s) te informeren.
Antoni