hallo allemaal!Ik ben buitenlander en heb een boete bij NS, paar maanden geleden gekregen, nog niet betaald.kan ik vliegen zonder probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zonder problemen. Tenminste als je niet in een Russisch vliegtuig stapt. Te gevaarlijk.

op schiphol heb je een ns loket netjes betalen en één goede reis en geniet van onze stewardessen ze zijn de knapste van de wereld

De douane op Schiphol controleert niet op openstaande boetes bij de NS voor je gaat vliegen. Ik verwacht dus niet dat je problemen krijgt, maar zou je het niet netter vinden de boete alsnog even te betalen voor je er vandoor gaat?

als er geen vulkaanaswolk is zou dat wel moeten kunnen ja.. Een dergelijke boete komt niet zo snel en niet zomaar terecht in dat signaleringssysteem. Bij vliegvelden houden ze geen mensen tegen die een openstaande schuld hebben bij een bedrijf of particulier. Tenzij daar een rechterlijk vonnis voor is of wanneer je een schuld hebt bij een overheid - volgens mij gaat het vooral om vorderingen die door de overheid te innen zijn (rechter, openbaar ministerie, politie, belastingdienst, dat soort clubs) Gewoon betalen is natuurlijk handiger. Toegevoegd na 4 minuten: JE ANDERE VRAAG heeft eigenlijk ook al wel genoeg antwoorden opgeleverd. toen ging het over een huurschuld. Ik ben benieuwd waarom je dit nu eigenlijk nog een keer vraagt

Ligt eraan of je nog van plan ben terug te komen! Als definitief in het buitenland blijft wil de overheid het schuldbedrag vast overnemen.

Betaal de boete gewoon even. misschien gaan de prijzen dan weer een beetje omlaag bij de NS en jouw probleem is ook opgelost.

Ja hoor! Je kan gewoon vliegen, niks mis mee... Goede reis.

Zolang er nog geen rechtzaak tegen jou is geweest en jij bent niet voortvluchtig . dan kun je zonder problemen vliegen . goeie vlucht !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100