Klopt dit in het engels? "The leading source for finance professionals." Of is het mooier zonder "The", dan kan ik het nog korter omschrijven.

Dit wordt een slogan voor onder de bedrijfsnaam: een detacheringsbureau voor financiële professionals.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik zou "The" gewoon behouden. Verder zou ik "financial professionals" zeggen. Maar ik zit niet in die business...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou met The doen omdat dat de naam toch harder maakt en je een soort onderscheid maakt van THE , moeilijk uit te leggen maar ik zou het doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leading source is een leidende bron van, dus één van de vele leading sources. Met 'the' ervoor wordt het gelijk
"de leidende bron", dit kan je zien als "de beste".
amc
14 jaar geleden
Met ""the"", verder correct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: "The leading source of finance (of financial) professionals." Hoewel er een nuanceverschil zit tussen for en of breng je de boodschap denk ik beter over met 'of.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een heel belangrijk verschil. Wanneer je zegt "a leading source for financial professionals" te zijn, pretendeer je een belangrijke (nieuws)bron te zijn voor de profs. "A leading source OF..." daarentegen, is een poel van financiële arbeiders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het hangt er natuurlijk vanaf hoe de vraagsteller het bedoelt.