Hoe een hotel boeken als je geen VISA kaart hebt?

Ik ben net 18 jaar geworden en we hebben besloten in Augustus met enkele vrienden op reis te gaan naar Nice, Frankrijk.

Nu, iedereen zet het geld op mijn rekening zodat ik dan het hotel kan boeken (prijs: 2098€) maar bij de boeking vragen ze voor VISA, American Express of Mastercard-gegevens.

Het probleem is, wij hebben helemaal geen VISA kaart, enkel bancontact.
Heb al bij ouders gevraagd ofdat ik het geld naar hen kan sturen en dat zij het dan betalen maar mijn vader zit al bijna op zijn limiet van de maand en m'n moeder is haar visa kaart kwijt.

Het is redelijk dringend omdat we niet willen dat het vliegtuig/hotel volgeboekt raakt..

Is er een andere oplossing of kan ik in een zeer korte tijd een visa kaart aanvragen en het zo oplossen?

Mvg

Toegevoegd na 4 minuten:
Is het bijvoorbeeld mogelijk om het hotel te boeken via de bank zelf? Dus via mijn zichtrekening. Het hotel ondersteunt geen bancontact online betalingen maar misschien als ik het via de bank kan boeken dat er geen nood is aan visa kaart gegevens (omdat het reeds betaald is)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
prepaid creditkaart kopen voor een tientje: Skrill of 3V https://www.skrill.com/en/personal/skrill-prepaid-mastercard/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eigenlijk is het wel raar dat het niet zonder creditcard kan. Ik ken vele mensen die er geen hebben.

Antwoorden (1)

Bel/email het hotel en vraag of je de boeking middels (gedeeltelijke) vooruitbetaling kan doen.