Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kun je niet verder in je bankzaken online kijken naar transacties korter dan een jaar geleden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij is dat een vraag die je omgekeerd bedoelt.
Verder in je bankzaken langer dan een jaar en die moet je bij sommige banken bijv. downloaden omdat anders de database te groot wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de snsbank kun je tot 18 maanden terug zien, en tot 5 jaar terug kun je opvragen. dat kost ongeveer 15 euro en duurt een aantal werkdagen.

Toegevoegd na 1 minuut:
die 15 euro is niet voor alle gegevens van die 5 jaar, enkel voor het afschrift wat je opvraagt. en waarom? ik denk omdat ze er lekker aan kunnen verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rabobank kun je kosteloos veel verder teruggaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem eens aan dat de bank database 800 miljoen records heeft, dan is het zoeken van jouw records een klus die aanzienlijke resources vraagt. Ik kan mij voorstellen, dat de bank een kleine versie van de database heeft voor het raadplegen door rekeninghouders. Die kleine database wordt up to date gehouden, maar zal misschien 20 miljoen records omvatten. Zoeken in 800 miljoen records t.o.v. 20 miljoen records scheelt in tijd misschien wel een factor 100
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding