ik was op visite en stote per ongeluk haar laptop van tafel. toen sprong er het aan en uit knopje vanaf.?

we zijn naar de winkel geweest en daar zeiden ze dat er een nieuw printplaatje in moet met aan en uit knopje, dit loopt aardig in de papieren. kan dit via de wa verzekering, zoja via die van mij of van de buurvrouw zelf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon jou verzekering bellen dan word alles opgelost ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja dat kun jij aan jouw wa verzekering doorgeven, even bellen naar de verzekering en dan vertellen zij jouw of de reparatie gelijk uitgevoerd kan worden, of dat er eerst een deskundige naar de schade komt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je verzekering informeren en zeggen dat dit en dat gebeurt is dan regelen ze dat voor jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit valt onder jouw aansprakelijkheidsverzekering. Als je die hebt tenminste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij aansprakelijk bent dan bij jouw WA verzekering.
Als de buurvrouw wist dat jij wat onhandig bent en jou de laptop toevertrouwde dan heeft ze zelf het risico genomen dan zal je WAverzekering - als die dat weet - denk ik niet uitkeren.