Hoe kan ik contact krijgen met Oxxio via mail en/of telefoon?

Toegevoegd na 1 dag:
Inmiddels ben ik erachter dat het juiste telefoonnummer is: 0800-3233 745

9 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Het telefoonnummer is 035-6265800. En aangezien de vraag is ingedeeld bij Financiën & Werk ga ik er vanuit dat het om een vacature gaat, en daarvoor is het e-mailadres humanresources@oxxio.nl

Toegevoegd na 14 uur:
Van Oxxio is géén direct e-mailadres te vinden, ook al staat nota bene op hun site dat ze "tussen 8.30 en 19.00 uur je graag telefonisch helpen want dat gaat ’t snelst. Buiten deze tijden kun je ons een e-mail sturen, dan krijg je binnen 3 dagen reactie" . Waar die e-mail dan heen moet????

Wel staat onder het volgende kopje: Op Facebook en Twitter kun je je vraag aan onze Klantenservice stellen. Stuur een bericht op Facebook of richt je tweet aan @Oxxio voor direct contact.

De categorie waarin de vraag thuishoort is Energie (onder Financiën): "Hier vind je vragen over energieleveranciers, verbruik, bezuinigen, maatschappijen en prijzen".
Amadea
9 jaar geleden
Annswers
9 jaar geleden
Dank voor je antwoord Amadea. Het gaat niet om een vacature, maar om het opvragen van een factuur. Heb je suggesties voor een andere categorie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb (met enige moeite) een ander nummer gevonden op de site van Oxxio:
0900-5566777, te bereiken van 8.30 - 19.00 uur. Ik had het idee dat dat een algemener nummer is waar je ook met allerlei vragen terecht kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vond ook nog op de pagina bij de afdeling "klantenservice" dat je kan mailen maar dan kreeg je binnen 3 dagen antwoord. Vreemd genoeg vond ik daar geen mailadres bij. En je kan ook nog via Facebook en Twitter naar Oxxio. Je moest dan een tweet sturen aan @oxxio. Dat was wat ik zo gauw kon vinden.
Annswers
9 jaar geleden
Dank broodje ei, ik heb een nummer gekregen via de receptie: 0800-3233 745
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is toch niet handig dat een website zo onhandig is. Ik had ze een paar dagen voor deze vraag ook nodig, en ik heb wat afgezocht voor ik bij het telefoonnummer kwam dat me verder kon helpen. Er zijn verschillende bedrijven die ik ooit nodig had die hun contactgegevens heel wat handiger en vindbaarder op hun site hadden/hebben staan. Maar goed, u heeft het nummer wat u nodig had in ieder geval.