ik ga bij mij werkgever ziek uit dienst voor 4 uur hoe is dit dan geregeld?

ik ben vanaf maart 2012 ziek en werk 4 uur per dag in plaats van 8 uur. 50% werkzaam en 50% ziek alleen mijn contract word volgende week niet meer verlengt en zit vanaf dan in de ziek uit dienst uitkeering. hoe werkt dit verder heb ik recht op mijn volledige loon van 70%. Of 50% van loon en dan nog eens 70% uitkering

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je zult voor 50% een ziektewetuitkering en voor 50% een ww uitkering krijgen, dus ook sollicitatieplicht voor 50 % en re integratie voor 50%. het UWV zal je daarbij helpen.
Beterschap!