Kan ik mijn rekening sluiten als ik gebruik gemaakt heb van een overstapregeling?

Ben van de abn amro naar de regiobank overgestapt d.m.v een overstapregeling, alles wordt doorgesluist naar mijn regiobank rekening.
Kan ik deze abn rekening opzeggen zonder probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat kun je pas na een jaar doen, als de overstapregeling is gestopt. Anders kan niemand geld storten op jouw ABN rekening en heeft de ABN niets door te storten op jouw nieuwe rekening. Je moet de ABN rekening dus nog een jaar aanhouden, daarna kun je hem helemaal opzeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kon per direct de rekening sluiten. al het geld dat toch nog binnenkwam werd alsnog op de nieuwe rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kon dat niet, dat was ook bij de ABN, zij hebben mij dit zo uitgelegd.
Als het bij jou wel kon, lijkt het me verstandig dit bij de bank na te vragen.