Wanneer vakantiegeld over WW?

Afgelopen woensdag heb ik mijn 3e en laatste keer WW ontvangen. Nu las ik vandaag dat ik ook recht heb op vakantiegeld. Wanneer wordt dit uitbetaald?

Toegevoegd na 45 minuten:
Mijn WW loopt tot 15-10

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fisbel
9 jaar geleden
Het vakantiegeld voor de WW uitkering wordt in mei 2015 uitbetaald. Maar is de WW-uitkering al gestopt vóór mei 2015? Dan heeft de UWV het opgebouwde vakantiegeld al gestort tegelijk samen met de laatst ontvangen uitkering.
http://blog.geld.nl/Geldzaken/uitbetaling-uwv.aspx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laatste betaling heb ik vorige week woensdag gehad.
Hier zat geen vakantiegeld bij.
Ook heb ik nog geen specificatie staan op mijnuwv.

Antwoorden (1)

Meestal krijg je dit bij de volgende periode,je krijgt dan een totale afrekening.

Toegevoegd na 4 uur:
Dan zou het als het goed is met de laatste betaling plaats moeten vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die heb ik vorige week gehad.
Vakantiegeld zat er niet bij.m
Heb ook nog geen specificatie staan op mijnuwv.
Misschien maar even bellen morgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ww loopt tot vandaag dan moet je toch nog geld ontvangen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik heb de 8e al betaald gekregen over de periode 16-09 t/m 15-10. 2 weken hiervoor kreeg ik een brief dat de ww binnenkort zou eindigen. en ik oktober de laatste keer krijg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd want meestal wordt er na de afloop periode betaald.
Maar je zal heus wel een eindafrekening binnenkort ontvangen.