Kan je aan affiliatie marketing doen zonder gebruik van Facebook, Twitter of je eigen website?

Dus bijvoorbeeld dat ik alleen een link of meerdere links krijg die ik kan promoten op veelbezochte websites?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja er zijn hier verschillende websites voor zoals adnooka.com

Succes :)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. De affiliate-links van het intermediar moeten geplaatst op een medium (meestal website) wat van JOU is. Dat gegeven ligt ook vast in de link-codering, welke aan JOU account is gekoppeld. En zonder eigen medium kun je geen account openen, en krijg je ook geen goedkeuring van de advertiser om materiaal te gebruiken.