Hoe geef je iemand anoniem aan bij de Belastingdienst die in loondienst werkt en daarnaast in de avonduren nog eens zwart werkt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de FIOD.

Postadres
Postbus 19266
3501 DG UTRECHT

Wij ontvangen graag de volgende gegevens van u over de fraude die u wilt melden, en over de verdachte persoon of organisatie. Hebt u niet alle gevraagde informatie? Geef ons door wat u weet.

Gegevens over de fraude of overtreding:

Welke fraude of overtreding wilt u melden?
Wanneer of hoelang werd de fraude of overtreding gepleegd?
Wat is er volgens u gebeurd?
Gegevens van de verdachte persoon of organisatie:

de naam van de persoon of organisatie die u verdenkt
Geef als het kan de achternaam, voornaam of voornamen en voorvoegsels.
geboortedatum van de verdachte
telefoonnummers
adres
postcode en woonplaats

Maar denk er eerst eens over na voordat je dit doet,het is heel wat anders dan iemand aangeven die van een uitkering trekt en hierbij zwart bijverdiend dan om iemand die naast zijn gewone werk in de avonduren een paar centen bijverdiend.