Hoe krijg ik mijn salarisspecificatie?

Mijn ex-baas heeft nadat ik een incassobureau heb ingeschakeld eindelijk mijn vakantie-uren die ik tegoed had uitbetaald. Alleen klopt het volgens mij niet (ik weet wel wat het bruto is, niet netto) en ik heb geen salarisspecificatie gehad. Het administratiekantoor wat dat normaal gesproken verzorgd krijgt geen toestemming van mijn ex-baas om een specificatie te geven. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als vriendelijk vragen niet helpt, dan kan je je werkgever wijzen op het feit dat hij
in strijd handelt met artikel 626 van het burgerlijk wetboek.

Als dat niet helpt, kun je een kort geding aanspannen bij de kantonrechter en afgifte eisen van de loonstroken, op straffe van een dwangsom.