Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke betaal mogelijkheden kan ik nog meer doen met ideal?

Ik kan alleen betalen met ideal, alleen ik wil een kledingstuk kopen, maar ik heb dus alleen ideal. Je kan een paypal account maken, alleen met paypal en met ideal kan je niet betalen op die site... Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
756
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iemand anders laten betalen met creditcard en dit zo spoedig mogelijk aan die persoon terug storten, het zal wel de bedoeling zijn, at je betaald met creditcard, die je zelf, vanwege de hoge kosten, beter niet aan kunt vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je kunnen vertellen hoe je wel kan betalen op die site? Je vraag is erg onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom maak je niet gewoon een paypal account aan? Daar kan je ook gewoon je bankrekening aan koppelen, heb je geen creditcard voor nodig.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
@Nienienie, ook met PP kan niet betaald worden op de site waar VS het kledingstuk wil kopen. Staat in de uitleg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

iDeal is gewoon een manier om via je eigen bank te betalen. Betalingen zijn over het algemeen gratis. Paypal is een andere algemeen geaccepteerde manier van online betalen, hier worden bij commerciële transacties wel kosten berekend, meestal aan de verkopende partij.
Maar natuurlijk hebben we ook nog steeds de ouderwetse acceptgiro of je kan het bedrag gewoon overmaken.

Wel vraag ik mij af of je zaken moet willen doen met een bedrijf dat de meest gewone, legale manieren van betalen niet accepteert, maar dat is meer een persoonlijke bespiegeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding