Je bent rechtenloos.
Je bent niet verzekerd voor bedrijfsongevallen.
Je bouwt geen pensioen op.
Je bouwt geen WW-rechten op.
Als je een uitkering hebt is het fraude die je je uitkering kan kosten.
Je draagt niet je steentje bij aan de maatschappij door mee te betalen aan zaken die voor iedereen belangrijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kleine aanvulling:
- geen doorbetaalde snipper- en vakantiedagen
- geen betaling bij ziekmelding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, dat heb ik heel lui samengevat onder 'rechtenloos'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dikke plus. en natuurlijk ook geen kerst pakket. :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, ook een deel van rechtenloos. ;)

Andere antwoorden (3)

Dat je telkens de zenuwen krijgt als er wéér een blauwe enveloppe op de mat valt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent asociaal en oncollegiaal bezig omdat je daardoor mensen verdringt die legaal werk hebben.
Bovendien heb je het erg veel moeilijker om bij ziekte of invaliditeit doorbetaald te worden omdat een zwart-dienstverband en de hoogte van het loon niet of heel moeilijk te bewijzen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent niet verzekerd en je laat de gemeenschap op draaien voor je veplichten betalingen.(belasting onduiking)