Hoeveel portokosten moet je betalen voor schoenen uit Amerika?

Ik wil schoenen bestellen vanuit Amerika, maar hier zijn ook extra kosten aan verbonden. Weet iemand hoeveel portokosten je moet betalen om pakketje te laten transporteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je de bestelling niet zo ver afronden tot je bij de betaling bent? Zo doe ik het op Nederlandse sites meestal als ik in de voorwaarden niet kan vinden wat de verzendkosten zijn.
Ivana
9 jaar geleden
De verzendkosten zijn het ergste niet. De inklaringskosten (douane) kunnen buiten proportie zijn. Deze week op een pakje van 126 euro 40 euro douanekosten gehad. Soms komt je pakje zonder kosten door de douane, soms niet en dat weet je van te voren niet.

Antwoorden (1)

Heb ook wel eens schoenen uit Amerika besteld en moest 30 euro invoerkosten betalen.