Ik heb iets gekocht bij Bart Smith maar het is stuk, kan ik nu bij een ander filiaal beroep doen op mijn garantie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Als je de aankoopbon nog hebt zou dat geen probleem moeten zijn
anneliez
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tuurlijk het bedrijf staat onder 1 bv je moet het zien filaal zien als de zoon van hoofdkantoor bart smit zelfde regels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het schijnt dat Bart Smit niet bekend staat om zijn goede service,
waar het garantie betreft.
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2011/bart-smit-op-vingers-getikt/
Maar Laat je niet van de wijs brengen.
Ken je rechten.
Bart Smit kent geen franchise filialen.
Dus is het een bedrijf.
Dus de Bart Smit B.V. is in alle filialen vertegenwoordigd.
Dus, ja, je kunt in al die filialen je recht op garantie doen gelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jij je aankoopbon nog hebt, zou dat zo kunnen. Ik heb het ook wel eens gehad. Ze waren er heel moeilijk in maar uiteindelijk is het gelukt. Ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt weet je dat ook weer.

Heb je het speelgoed gekocht in een andere stad dan waar je woont?