Visa is een credit card, maar er zijn meer credit cards, bv master card.

Toegevoegd na 22 seconden:
Dus het verschil tussen een BMW en een auto ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Visa is gewoon een "merk" van een creditcard. Er is dus geen verschil; een creditcard kan alleen ook een ander "merk" hebben (bijvoorbeeld mastercard of american express)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Visa International is een coöperatie die het eigendom is van ongeveer 21.000 financiële wereldwijde instellingen. VISA levert producten, systemen en diensten aan banken en andere financiële instellingen die lid zijn. VISA is vooral bekend vanwege de creditcarddiensten die zij verleent. De VISA-card is een bundeling van verschillende creditcards die vóór 1977 werden uitgegeven zoals de BankAmericard en de Franse Carte Bleue.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Visa is een van de creditcards. In Nederland zijn vooral Mastercard en Visa bekend, maar wereldwijd zijn er meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschil scheelt hem vooral in de naam. Het zijn gewoon 2 verschillende merken. Net zo goed als dat je zou vragen wat het verschil is tussen een Philips en Sony TV. Ze kunnen allebij misschien verschillende voorwaarden hebben gesteld, maar het blijven gewoon creditcards. Net zoals bv. American Express
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fout vriend: het verschil tussen een Philips en een TV