hoeveel pinkosten moet ik in bulgarije betalen? als ik bijvoorbeeld 100 euro opneem, hoeveel kosten brengt dat met zich mee ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik ook, alles is op te zoeken via google. Ik vroeg het via hiet omdat ik geen zin in had om zelf op te zoeken

Antwoorden (1)

In Bulgarije pin je Lev’s omdat ze daar geen euro’s hebben. Bij de rabobank kost dit 2 euro + 1% koersopslag (= 1% van het gepinde bedrag)
Bij de sns bank 2,25 pinkosten en geen koersopslag.