Heb je bij tekenen van 4de contractverlenging automatisch een vast contract?

Iemand die ik ken heeft een 4de contractverlenging aangeboden gekregen voor een half jaar.
Officieel krijg je na de 3 de verlenging niet nog een verlenging, maar een vast contract (voor zover ik weet)
Maar als ze deze verlenging tekent, heeft ze dan een vast contract omdat je geen 4 de verlenging mag geven?
Of kan ze na die periode van een half jaar alsnog weggestuurd worden omdat ze getekend heeft voor een half jaar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is het de derde verlenging ? Of eerst een contact en dan twee maal een verlenging ? Ja dat zijn drie contracten maar twee verlengingen ja zelfs juristen raken wel eens in de war . Maar zijn het echt 3 x verlengingen dan is het vaste dienst ongeacht wat je tekent . Gewoon tekenen geen slapende honden wakker maker dan ziet ze vanzelf hoe het zich ontwikkeld .