Hoeveel kost een pekinees?

Dus het kopen van de hond, inentingen.
En hoeveel per maand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Hier heb je verschil in,koop je er eentje zonder stamboom dan zal je rond de 200,- euro kwijt zijn en met stamboom zijn ze rond de 500,- euro.

Wat de jaarlijkse enting betreft is dit ook weer verschillend per dierenarts want waar de één 25,- euro vraagt in een dorp,rekent de ander in de stad het dubbele en vaak nog meer.