Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je een auto lease met schulden maar met 2 goed betaalbare banen?

Particulier lease 2dehands auto auto op afbetaling dat de auto einde lease van ons is mvg .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar. Lease is huren op lange termijn met de mogelijkheid om aan het eind van het lease contract de auto voor het resterende bedrag te kopen of het contract te beëindigen, of een nieuw contract aan te gaan voor een andere auto.

En koop op afbetaling, waarbij je voor een x aantal jaar een X bedrag per maand betaald waarbij de auto aan het eind van jou is.

Bij een lease contract is al het onderhoud (meestal) de zorg van de lease maatschappij, jij betaald voor gebruik, belasting en brandstof.

Bij koop op afbetaling, zijn alle kosten voor jou.

Ja je kan een auto leasen of koop op afbetaling doen met schulden. Dat hebben wij ook. Mijn man en ik heb een leaseauto en een schuld. (Studie schuld bij DUO, openstaand bedrag op creditcard en een hypotheek) Alleen hebben wij geen negatieve BKR registratie. Omdat we netjes onze schulden afbetalen.

Of het met een negatieve BKR registratie ook kan weet ik niet.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kopen op afbetaling word ook wel financial lease genoemd

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding