Hoe kan ik heel goedkoop een bedankpakket in elkaar zetten?

Ik wil graag iets terug doen als mensen geld doneren op mijn website. Maar als ik bijvoorbeeld een leuk t-shirt met mijn naam erop stuur dan kost dat al 10 euro of meer. En als iemand 10 euro doneert dan heb ik daar niet veel aan. Hoe kan ik goedkoop (1 euro?) zo'n pakket in elkaar zetten? Of denken jullie dat zo'n bedankpakket niet nodig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

ga naar de exion heb al spullen voor 0,25 cent je kan natuurlijk ook zelf wat maken als je handig bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action?
Ik ken je site niet, maar iets terug doen kost geld. Da's simpel. Heb je bv een site over deursloten doe dan een enkele sleutelhanger met je logo. Heb je een site over babyspullen doe dan een proefpakket luiers. Neem dan wel kontakt op met de leverancier zodat je op de prijs kunt bedingen. Afname van 10 stuks is duurder als afname van 50.000 stuks. Dus iets heel goedkoop in elkaar zetten hangt van heel veel factoren af. Zelf zit ik niet te wachten op een bedankpakket. Meestal is het rommel die alleen maar in de weg ligt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikz ou zeggen dat een leuke bedankkaart al genoeg is. Donateurs zitten mestal niet op cadeautjes te wachten als ze geld doneren. Ze gaan zich afvragen of dat donatiegeld niet voor de bedankjes gebruikt wordt op die manier.
En dan heb je kans dat ze niet meer doneren.
anneliez
13 jaar geleden
De action heeft super leuke spullen voor belachelijk weinig geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dat niet doen. Je kunt al snel de gedachte hebben dat mensen denken dat dergelijke pakketten door hunzelf is betaald. Je bent als het ware hun geld aan het uitgeven, daar moet je erg voor oppassen.
Ik zou dan als ik jou was een kaartje opsturen bij donaties vanaf een bepaal bedrag.

Het zou handig zijn als ik zou weten om wat voor internetsite het gaat. Je zou namelijk bijvoorbeeld op die ansichtkaart een foto kunnen zetten van een "project" wat jij hebt gerealiseerd van al dat donatie geld.
Daar zet je dan een tekst bij met: "mede door u gerealiseerd!" Hartelijk dank hiervoor!
Het moet iets zijn wat prikkelt en niet een negatieve gedachte kan opleveren.

Maar nogmaals indien ik weet wat voor site zou ik wat specifieker kunnen zijn.
Succes!