Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel je hebt bij een gsm provider 2 nummers kan je er eentje opzeggen dat de andere doorgaat?

Ik heb 2 nummers bij vodafone maar wil er eentje opzeggen kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
932
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat ik mij altijd afvraag is waarom dit soort vragen niet gewoon bij de provider gevraagd worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp niet dat de opmerking/reactie van mullog nog niet verplaatst is. Dit is nl geen antwoord. Ik geef ook vaak van dit soort opmerkingen en die worden dan zeer snel verplaatst. ( mullog: van mij mogen ze bljjven staan hoor)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat zal er aan liggen hoe het zit met abonnementen. Als je met beide nummers vast zit aan een abonnement dan zal je dat abonnement uit moeten dienen (of afkopen). Je kan dan al wel alvast het abonnement opzeggen maar je zit er dan wel aan vast tot het einde van het contract.

Heb je een nummer dat niet vast zit aan een abonnement of heb je prepaid dan is dat zeker mogelijk. Het snelste is dan om te bellen met de klantenservice en daar je probleem uit te leggen. Als je je gegevens bij de hand hebt is het dan zo in een paar minuten geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding