Mag een telecom provider de prijs van je abbonement zomaar verhogen (inflatie) terwijl je een contract hebt voor een A aantal jaar?

Het betreft een mobiel abbonement, de verhogen van deze kosten zijn niet aangekondigd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dit kan je nalezen in je contract wat je getekend of akkoord voor gegeven hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af van de voorwaarden waarvoor je hebt getekend en natuurlijk met welk percentage de prijs gestegen is. Vaak kun je er wel veel makkelijker onderuit na zo'n prijs stijging indien je dit wenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms kun je bij een prijs verhoging onder je contract uit maar dit is verschillend per contract lees daarvoor de algemene bepalingen van de provider
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een reden om een contract te beëindigen.