Ik heb een (pensioen) beleggingsverzekering bij Generali lopen. Hoe kan ik dit stop zetten en mijn opgebouwde saldo opvragen?

Wat zijn hiervoor de procedures en hoelang duurt het gemiddeld voordat ik mijn opgebouwde saldo kan opeisen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik denk je hier geholpen wordt met je vraag. de sociale verzekeringsbank,ik heb daar pas ook alles uit laten zoeken wat mijn pensioen is en wordt.Kreeg keurig een geheel overzicht wat mijn opgebouwde pensioen was een ook een formulier toegestuurd om het af te kopen..

Bronnen:
www.svb.nl

Dat zul je op je polis moeten lezen. Daar staat alles op wat je moet doen. Dit kan bij iedere verzekeringsmaatschappij anders zijn. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je nooit het volledig ingelegde geld terugkrijgt. Hoeveel je terug zou moeten krijgen bij voortijdig afbreken, hoort ook in je polis te staan. Ik zou zeggen, lees de boel lekker door en succes ermee.\ Oh ja, misschien dat je zo weinig terug krijgt, dat je er beter een keertje extra over na moet denken, of je de polis wilt stopzetten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100