Wat is de bezorgtijd van postnl [ paket] ?

Ik heb vrijdag 06-06-2014 iets besteld rond 8 uur ''s avonds.
Ik begrijp dat het daardoor niet de volgende dag geleverd kan worden.
Ook de dag daarna kan niet omdat dat op zondag valt.
En maandag was het 2e pinksterdag.
Nou had ik verwacht dat vandaag [ dinsdag ] 10-06-2014 het paket zou ontvangen.
Ik wou vragen tot wanneer postnl pakketjes bezorgd want het is nu al 21.36.
Ik hoor trouwens wel dat het voor 19.30 bezorgd word maar veel mensen zijn ook in de situatie beland dat ze het om 21.30 binnen kregen.

Bvd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Ik verwacht dat mijn pakket morgen of overmorgen komt. Hij staat nog niet in de mijn pakket app van postNL dus voor mij waarschijnlijk donderdag.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hij is bij mij net op "mijn pakket" toegevoegd. Mijn pakje komt morgen tussen 18:30 en 21:30
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Niet alles is altijd bij de "gewone" winkel te krijgen (of veel te duur)

Antwoorden (1)

Er is avondbezorging mogelijk bij post nl maar dan kost het vaak extra.

Heb je ook een track and trace code gekregen?