Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom komt mij pakket niet binnen van Ebay met betaling met Paypal?

Wanneer ik naar mijn rekening ga via Paypal.
Zie ik staan ''Status in behandeling tot 5 jun 2014''.
Ondertussen is het al 8 juni en ik heb er nog niks over gehoord.
De artikelen zijn 2 sport shirts en een Pre workout.
Al deze producten komen van Amerika bovendien.
De verkoper heeft ook gereageerd met ''Thanks for fast payment!''

En wanneer ik naar Oorspronkelijke transactie ga staat er bij status ''Niet-verrekend'' en bij soort ''geld toevoegen via bankrekening'' (Gegevens: ... )
Dit staat er letterlijk.

Weet iemand hier raad mee en wat ik moet doen? Ik erger me hier best aan want ik wacht al ruim 2 weken en nadat ik me goed heb ingelezen heb via de Paypal sites en andere ervaringen zou dit niet moeten gebeuren bij de eerste keer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
SimonV
9 jaar geleden
Uitgestelde bankbetaling kan bij PayPal lang duren. De verkoper heeft wel een bericht dat de betaling in behandeling is, maar die zal pas versturen als het geld echt binnen is. https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=85641

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat ook gehad. Ik had betaald via E-check heb ik bijna 2 weken moeten wachten, verkoper en op eBay zelf stond een stempel betaald! Echter is dit nog niet het geval. Na dat de betaling echt binnen was gekomen heb ik nog ruim 2 maanden moeten wachten op mijn item. Deze kwam vanuit de UK. Ook heb ik ervaringen dat alles was afgehandeld binnen 3-4 werkdagen vanuit het buitenland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding