Te veel om op te noemen..
Je kunt ze zelfs inwisselen voor een ritje met een ferrari!

Kijk hier maar eens waar je ze kwijt kunt..
Als je het echt niet meer weet, wil ik ze wel voor je opmaken;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Deze bijvoorbeeld.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In heel veel winkels. Je kunt ze bijna overal inleveren.

http://www.vvvirischeque.nl/content/6082/waar-te-besteden---winkelketens.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan beter stellen 'Waar kun je ze niet inleveren ?'

In de stad kom je genoeg winkels tegen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lever ze altijd bij ons in de supermarkt in ( deen supermarkt) ... net zo makkelijk en als ik iets leuk zie dan koop ik het gewoon ergens anders want dan weet ik dat ik dat bedrag tijdens de boodschapjes heb "uitgespaard"
Zo hoef je nooit verplicht ergens iets te kopen.