Krijg ik Paypal geld ooit nog terug te zien?

Ik had €25.00 op Paypal gezet maar wou het weer op mijn rekening zetten en drukte op ''terugbetalen'' alleen nu zegt hij dat ik het heb overgemaakt naar Moneymedics of zoiets dergelijks. Krijg ik dat geld nu ooit nog terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ik denk van wel, MediaMedics zorgt voor PayPal voor het overmaken van geld van en naar Nederlandse banken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Lees ook https://www.money2.nl/support , en onderaan staat ook "Money2 is gemaakt door MediaMedics en MoneyMedic". Ze zullen wel 5 euro aan kosten inhouden.