In geval van Mastercard en Visa bestaat de code uit 3 cijfers en vindt u deze op de achterzijde van uw kaart, op de handtekeningstrook.
De code bevindt zich ofwel achteraan het volledige rekeningnummer, ofwel na de laatste 4 cijfers van dit rekeningnummer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry maar ik vind dat echt niet. Er staan zodanig veel nummers op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Specificeer eens wat meer aub.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel duidelijker kan het haast niet.
Hiermee ontkracht je niet echt wat wij denken over belgen IVV... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daarmee, door iedereen direct over dezelfde kam te scheren, ontkracht je niet echt wat ik over Nederlanders denk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"wat ik over Nederlanders denk"... Volgens mij scheer jij nu ook iedereen direct over dezelfde kam.
Ik heb achter mijn opmerking een smiley staan om aan te geven dat het een grapje is en ik het niet meen (ik weet wel beter, woon aan de grens en heb vele Vlaamse vrienden). Jij meent het blijkbaar wel...

Andere antwoorden (1)

Achterzyde laatste3cyfers achter naam vak