Kun je op het laatste moment je betaling afbreken tijdens betalen.?

stekker nog na het pinnen heb je nog niet op oké gedrukt.
Mag dit .

9 maanden geleden
in: Bankieren
1K
ronron1212
9 maanden geleden
Hoe bedoel je als je niet op ja drukt heb je niet betaald kun je je gekochte artikelen niet meenemen.
TurfGraver
9 maanden geleden
Met 'na het pinnen' bedoel je 'nadat je je pincode hebt ingetoetst'?
Maar dus nog niet bevestigd hebt met ja.
Dus je betaald niet. Dat mag maar om iets te kopen zal je dan anders moeten betalen.
Oswald
9 maanden geleden
nee dat ik annuleer voor dat ik oké geef.
ronron1212
9 maanden geleden
Ja dat mag maar je koopt dan niets.

Antwoorden (1)

Ja dat kan, maar bedenk wel het volgende:
- Als je iets hebt gekocht, dan is de koopovereenkomst (vaak mondeling) al wel gesloten. Niet betalen op deze wijze ontslaat je niet van de betalingsverplichting.
- Als je contactloos betaalt waarbij je geen pin hoeft in te geven, kan je de betaling niet meer terugdraaien zodra deze is geaccepteerd.
- Als je betaalt met het intoetsen van je pin, kan je na het ingeven van je pin de (nog niet afgeronde) betaling nog ongedaan maken door niet op de groene ok-knop te drukken maar op de rode knop.
9 maanden geleden