Hoe werkt western union?

Hallo.
Ik wil graag "in-game" credits kopen van iemand uit duitsland.
Ik wil dit niet met mijn Bank account betalen.
Hij adviseerde western union.
Hij vertrouwt me wel en wil me ook eerst de credits geven (kan dus niet bedrogen worden)
Maar hoe werkt het precies?
het kost 50 euro. moet ik dan gewoon naar een western union punt gaan in mijn buurt en mijn + zijn gegeven doorgeven?
Weet iemand dan ook of het transactie kosten heeft ofso?

Mvg,

Toegevoegd na 54 seconden:
Edit: ik wil graag contact betalen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ga naar een Western union punt . is meestal een GWK kantoor .
Vul daar een formulier in : jou gegevens en de gegevens van die persoon .
En geef ook jou gegevens door aan die persoon .
Betaal het bedrag plus de kosten .
Rechtsboven staan een stel nummers en geef die nummers door aan die persoon .
Die persoon gaat naar een vestiging van western union .
En laat zijn legitimatie zien en hij moet dan die nummers laten zien .
En dan krijgt hij zijn geld .
De namen die je opschrijft moeten wel overeen komen met de legitimatie .