Mag de lokale shoarmatent mij €0,50 extra rekenen om te mogen pinnen?

Of ben ik zojuist opgelicht bij de koop van een kapsalon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat mag alleen als dat duidelijk aangegeven wordt. In principe geldt de prijs die voor een product aangegeven wordt, ongeacht of er contant of per P.I.N. betaald wordt.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niets meer in deze tent kopen!!!!!!!!!!!
Ivana
10 jaar geleden
Vroeger toen voor iedere actie moest worden ingebeld was dat normaal, maar er is nu geen enkel bedrijf dat dat nog in zijn hoofd haalt. Bovendien zijn de onkosten er wel, maar 50 ct is buitensporig veel.
Naar ik meen kost het iets van 13 ct per betaling en door de bank genomen wordt dat niet meer extra op de klant verhaald.

Andere antwoorden (1)

Ja, dat mag. Zij mogen je transactiekosten in rekening brengen, het kost hun ook geld.