Waar vindt ik een afschrift waarop mijn kijk-en luistergeld op vermeld wordt?

Héél vroeger werd er gewoon kijk-en luistergeld betaald. Hier kreeg je ook een afschrift van, maar waar vindt ik dit bewijs nu en ook de details erover.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nergens. Want dat is al lang geleden afgeschaft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, maar we betalen dit toch nog steeds. Waar vindt ik dat dan terug.
Amadea
10 jaar geleden
Nee. Je betaalt het sinds 2000 al niet meer. Het zit ingecalculeerd in het bedrag dat jij betaalt aan het bedrijf via welke jij de zenders ontvangt.

Het beste antwoord

Nergens. Dit is al jaren geleden afgeschaft.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sinds 01-01-2000 worden de programma's van de publieke omroep uit de belastingopbrengsten betaald.
Computoon