Kan een webshop zonder enige consequenties een bestelling te laat leveren?

Voor 23:uur besteld morgen in huis maar wordt niet geleverd volgens postnl.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Wat staat er in de algemene voorwaarden ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een afbeelding toegevoegd met voorwaarden:
Het komt er op neer dat het pakket gewoon geleverd moet worden.
gvrox
10 jaar geleden
Er zijn (weer) problemen met afbeeldingen op goeievraag, heb je misschien een linkje naar de voorwaarden ?
fremar
10 jaar geleden
gebruik deze bv:http://nl.tinypic.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.internetshop.nl/klantenservice/bezorgen/264
ItisILeClerc
10 jaar geleden
dat soort beloftes neemt werkelijk niemand serieus
wel sneu als je er vrij voor hebt genomen, helaas

Het beste antwoord

Ja, dat kan zonder consequenties, behalve als ze zelf die consequenties aangeven.
Wettelijk gezien is er in ieder geval niets aan te doen... behalve... als jij kan aantonen dat je schade hebt ondervonden door die te late levering.