Moet ik stage lopen als ik dit jaar toch niet over ga?

Ik heb me rapport gekregen en he ziet er niet uit. Maar ik moet dit jaar stage lopen. Kan ik tegen mijn mentor zeggen dat ik geen stage wil of ga lopen, aangezien ik toch niet overga. Ik wil dit schooljaar opnieuw doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat dien je in overleg met je mentor te doen. Het lijkt mij verstandiger om dit jaar wel je stage te doen en dan mogelijk volgend jaar vrijstelling te krijgen, dan andersom. Als er dan iets misgaat met de stage kun je dat ook overdoen zonder volgend jaar dáárop nogmaals te hoeven blijven zitten.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
je mag blij zijn als je stage mag lopen
als je dat niet wilt, waarom volg je dan de opleiding?
Rieneke1
10 jaar geleden
Eens met LeClerc: het schort m.i. enstig aan je instelling.

Antwoorden (1)

Als je nou gewoon wel die stage doet en volgend jaar zegt dat je hem al gedaan hebt dan krijg je misschien dan vrijstelling en heb je meer tijd om goede cijfers te halen?! Doe dit anders in overleg en eigenlijk zou m'n advies zijn ga nog even goed je best doen..