met parfum het wordt zoveel gemaakt en per flesje betaal je al gauw 30 tot 70 euro

Toegevoegd na 31 minuten:
kunst

Toegevoegd na 31 minuten:
voetbalspelers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt logisch +1
parfum
daar betalen we gerust 100 euro voor een hoeveelheid vloeistof die qua productiekosten maar een paar eurocent kost...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Parfum is heel duur om te maken, het is heel, heel geconcentreerd spul.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, maar ik kom uit de branche van fragrances and flavours... het enige dat duur is, is de verpakking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt de verpakking is het duurste en de naam +1
Advies. Is in feite gebakken lucht met een strik er omheen, maar wordt financieel enorm gewaardeerd als het goed is (en vaak ook als het slecht is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nike's. Productiekosten per paar: 45 eurocent. Verschepen: 20 eurocent. Distributie binnenland: 20 eurocent. Kosten winkel+winkelpersoneel: gemiddeld 50 eurocent. Totale kosten per paar: 1 euro 35. Kostprijs: 140 euro. Alle prijzen per paar. Kan hier en daar wat bij komen, denk aan verpakking, pallets ed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebotteld water met merketiket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zonnebloemen van van Gogh.
14 jaar geleden
Ik denk drugs! Zowel hard- als softdrugs.
Het vervaardigen kost geen dropje (stroom wordt illegaal afgetapt bij de kweek van weed) en de boeren die de grondstoffen voor harddrugs telen kreperen zelf van de honger.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het illegaal lozen van het afval was ik nog vergeten.
Wij (de gemeenschap) draaien voor de kosten op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scheermesjes.
productiekosten=3 cent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brilmonturen zijn ook een goede kanshebber. Vriendin van me werkte bij een opticien en vertelde dat het duurste montuur uit de winkel max 30 euro inkoop was... Is al wel weer een paar jaar geleden en bij een opticien heb je natuurlijk best heel veel service die je erbij krijgt, maar toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet te achterhalen.
Ik denk dat je mag stellen dat het om producten gaat die nauwelijks investeringen hebben gevergd en waar veel vraag naar is. Dat kan b.v. een paperclips zijn. De productiekosten zijn zeer laag gezien de enorme aantallen, de machines al lang afgeschreven en de vraag is enorm, zeker als je meetelt hoe lang (1870) dit product al op de markt is.
Persoonlijk vind ik de paperclips een van de mooiste uitvindingen, mede gezien het feit dat maar 10% gebruikt wordt voor het doel waarvoor het ontworpen is. De andere 90% wordt gebruikt om cd-rom laatjes te openen, nerveuze mensen tot rust te brengen, afgebroken jarretel en bh-bandje te herstellen en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een biertje ,en koffie .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van horloge`s van onder de 50 euro productie kosten
Van 2 tot 5 euro .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sigaretten ze worden steeds duurder nooit goedkoper...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandelen Royal Bank of Scotland