Wat is vanuit economisch oogpunt de meest lucratieve bussiness op aarde?

De oliehandel?

Toegevoegd na 1 uur:
Legale bussiness

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Gokken, vastgoed en speculeren zijn de lucratiefste in mijn ogen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

eentjes en nulletjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de misdaad is dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt naar legale bussiness gevraagd!
Zeker legale criminaliteit dan? :0)
water is het lucratiefste in de wereld

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel zuiver drinkwater
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bordeel uitbaten?
Groothandel in harddrugs?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het idee,dat dat de handel in drugs is,maar ook de meest riskante.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valuta handel, mits je het goed doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees net, als je 200 euro op de bank zet, deze voor 500 jaar laat staan met elke 30jaar kleine mutaties. Op 4% rente. Dan heb je over 500 jaar 1 biljoen euro.

Dus ben je de rijkste die ooit op aarde was. Je krijgt elke jaar meer aan rente dan de nummer 10 van de rijkste personen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Olie is het meest verhandelde product in de wereld en daarna komt koffie.
Maar als je nu vraagt wat het meest lucratieve is dan moet ik toch drugs (soft en hard) zeggen. Daar zitten de hoogste winstmarges op. Door die hoge winstmarges zijn er veel mensen die een eventuele gevangenisstraf op de koop toe nemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Goudhandel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luchtkastelen verkopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bill Gates schijnt de rijkste man van de werled te zijn, dus zou het misschien de software van Windows kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De legale handel in wapens, uranium en zeldzame stoffen als tritium. Wat schaars is is duur. En daar waar er een grote afzetmarkt is is geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen de diamanthandel. Klein voorbeeld : het ontginnen van de vorige week geveilde diamant kostte nog geen 200 euro. Opbrengst 26 miljoen euro.

http://nos.nl/artikel/140224-enorme-diamant-voor-recordbedrag-verkocht.html