ik weet niet precies of je er achter kan komen welke incasso maatschappijen meespelen maar je kan wel een BKR overzicht aanvragen
vaak geven schuldeisers de zaak uit handen
aan incasso bedrijven
Dus aan de hand van een BBKR overzicht kan je wellicht achterhalen hoeveel verschillende "deurwaarder" bedrijven in de running zijn.
en hoeveel je totale schuld is en bij welke zaken

Er is ook nog wel verschil tussen een incasso en een deurwaarder meen ik
een deurwaarder is iemand van de rechtbank.

moeilijke materie

succes
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moeilijke materie, maar naar mijn idee, heb je een prima antwoord gegeven, een andere mogelijkheid zou zijn, al je rekeningen die openstaan nakijken en contact opnemen met deze personen. Maar dat zou wel erg omslachtig worden. Een plus voor jou.
De brieven tellen die binnenkomen. Deze allemaal apart op een stapeltje leggen. Per incassobureau cq deurwaarder een stapeltje. Zo krijg je een aantal stapeltjes en die kan je vervolgens tellen.