Heb een contract van 12 uur dit is voor onbep tijd. Mijn contract is verhoogd naar 32 uur tot feb 14 Moet hierna een contract krijgen voor onbep tijd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee als die extra uren voor een periode zijn afgesproken kan het daarna weer je oude uren ( rooster ) worden . Daarna kan er weer een periode van extra uren worden afgestoken ( wel op papier ) zonder dat er direct een vast recht op zit als je dat bedoeld maar na houd dat wel op . Behalve als het gaat om een omschreven project of dat je invalt voor een bij naam genoemde collega of situatie zoals dat die persoon op zwangerschap gaat en dat het toch wat langer duurt daarna is de flexibiliteit wel weg en dan worden die extra uren gewoon je vaste uren als jij dat wil .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Je hebt een contract van 12 uur en die hou je meer niet.
ronron1212
10 jaar geleden
Je hebt een contract van 12 uur en die hou je meer niet.
ronron1212
10 jaar geleden
Je hebt een contract van 12 uur en die hou je meer niet.