wie weet een instantie waar ik een gratis budget cursus kan krijgen ?

ik kom maar niet uit met mijn mijn financiële administratie , iemand tips ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt hulp vragen bij de Sociale Dienst/Kredietbank, deze hebben diverse curses om mensen uit de problemen te houden. Een daarvan is de Budget Cursus.
Als je daarheen gaat en vertelt over je strubbelingen, zal je zeker een mogelijkheid aangeboden krijgen om hier iets aan te doen, voordat je in de problemen raakt...
De overheid ziet graag dat mensen ook zichzelf helpen en niet alleen aankloppen bij de diverse Instanties, zodra ze in de problemen zitten.

Let wel op, de diverse gemeenten werken hiermee op verschillende wijzen, nu zij alles zelf moeten regelen met minder geld uit Den Haag ter ondersteuning.

Dus zoek uit waar zij in jouw woonplaats zitten en wanneer het spreekuur is en ga er heen met je problemen/probleemverhaal.

Succes ermee.

Toegevoegd na 7 uur:
Ook via Maatschappelijk Werk kun je hiernaar informeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie , heb inmiddels een afspraak gemaakt !