Waar kan ik een flink aantal Euro munten omruilen voor Euro biljetten en hoe gaat dit in zijn werk?

Heb een flinke bak vol met Euro munten en wil deze wisselen voor Biljetten. Hoe en waar kan ik dit doen? Zijn hier eventueel kosten aan verbonden? Is dit in te wisselen bij een bank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Het makkelijkste is om naar uw eigen bank te gaan. Daar stort u de munten af bij de speciale afstorttelmachine voor kleingeld. Daarna haalt u bij het pinapparaat de biljetten uit de muur.

Op deze manier is het snel en goedkoop, want u voorkomt dat er transactiekosten in rekening worden gebracht.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Denk dat het bij de bank wel kan. Anders kun je altijd geld storten en vervolgens gaan pinnen, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een afspraak met een lokale supermarkt die zijn er gek op daar zij bij de bank er voor moeten betalen, daarnaastr betaal je zelf ook aan de bank als je met veel muntgeld komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je voor het omgekeerde moet betalen.
Ik hoef niet te weten hoe je aan zoveel munten komt, maar je zou het bij een aantal winkels waar ze je kennen kunnen proberen. Dan is het in elk geval gratis.

Toegevoegd na 3 minuten:
Net stonden er nog geen andere antwoorden.

Bij bepaalde banken kost het wel wat om contanten te storten. Ze rekenen bijna overal administratiekosten voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de bank of postkantoor gaan en vragen om stuiters
dat zijn lege rolletjes waar je geld in aftelt.Ga hiermee naar de buurtsuper die je dankbaar zal zijn hij zal voor het geld in stuiters extra moeten betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
extra betalen bij de bank natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar binnen bij je bank, daar hebben ze een stort-apparaat. Is gratis en nog leuk ook (maakt herrie :-))
Het geld wordt automatisch op je rekening gestort.