Kan je ergens in Nederland Surinaamse dollars weer terugwisselen voor euro's?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien bij een GWK (geldwisselkantoor)? Dit vind je op de meste grotere stations. Die wisselel echter wel alleen biljetten, geen munten
fisbel
10 jaar geleden
Bij het GWK kan je geen Surinaamse Dollars kopen of inwisselen.
Op hun site met te bestellen valuta komt de Surinaamse Dollar niet voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ah, dat wist ik niet! lees hieronder dat het niet kan; gek eigenlijk. succes! misschien nog een keer naar suriname? ;)

Antwoorden (1)

Als u Surinaamse Dollars over heeft is het (officieel) niet mogelijk deze dollars te wisselen voor euro's. Het advies is om in Suriname zelf de dollars in te wisselen voor euro's. Tips hoe er in Suriname betaald kan worden vindt u in de link hieronder – zie bron.

Via een forum: In Rotterdam en Amsterdam zou je bij Surigoud SRD kunnen inwisselen voor euro's. Ik heb daar echter op internet geen bevestiging van kunnen vinden.
fisbel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon bij schiphol staan dat soort automaten .
fisbel
10 jaar geleden
De vraag ging over het inwisselen in Nederland van Surinaamse dollars. Dat zou op Schiphol kunnen? Ik vond echter de volgende
informatie op internet: Het is niet mogelijk om in Nederland Surinaamse Dollars die u over heeft terug te wisselen naar Euro's Zie: http://www.fox.nl/suriname/praktische-informatie