iPhone 5S omruilen via de post hoe moet ik het verzenden?

Hallo,

Ik heb hier een iPhone 5S die niet goed werkt en die mag ik kosteloos omruilen maar ik weet even niet hoe ik het moet opsturen.
Hoe kan ik het pakket aangetekend opsturen en hoeveel kost dat?
De iPhone zelf is 700 euro waard komen hier kosten bij omdat het pakket zo duur is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt er aan.
Wat staan in de voorwaarden geschreven omtrent het retourneren.
Veel bedrijven hebben dergelijke werkwijzes in hun voorwaarden staan.
Niet alleen qua verpakking maar ook omtrent de verzendwijze.

Mocht dit er inderdaad niet bijstaan, dan is inderdaad aangetekend versturen altijd nog één van de betere oplossing eventueel aangevuld met een track and trace.

Kosten?
Dat ligt aan de wijze waarop u hem verstuurd, al of niet verzekerd ( want ook dat is een optie ).
En natuurlijk het adres, binnen of buitenland.
Ik heb hier een weblink, waar je een beetje een idee krijgt van omtrent welke wijze en de daarbij behorende kosten.
http://www.postnl.nl/tarieven/